Motory AGCO Power, které jsou známé svou trvanlivostí, účinností a extrémně silným točivým momentem, jsou zdrojem výkonu traktorů Valtra již déle než šedesát let.
VYLEPŠENÉ FUNKCE MOTORU ZAJIŠŤUJÍ SPOLEHLIVOST TRAKTORŮ VALTRA A SPLNĚNÍ PLATNÝCH EMISNÍCH NOREM BEZ NÁRŮSTU PROVOZNÍCH NÁKLADŮ.
Systém SCR společnosti Valtra je mimořádně účinný systém následného zpracování. Roztok močoviny a vody je externě kombinován s výfukovými plyny. Roztok není mísen s palivem a uchovává se v další samostatné nádrži.
Eliminací škodlivých emisí oxidů dusíku může být samotné spalování v motoru efektivnější díky čtyřventilové technologie a vyšším vstřikovacím tlakům. Efektivní spalování znamená též nižší spotřebu paliva – ve srovnání s předchozími motory až o 10 %. Technologie SCR využívaná společností Valtra používá kombinaci oxidačního katalyzátoru pro vznětové motory (DOC) a selektivní katalytické redukce (SCR).
Pečlivé rozmístění jednotlivých komponent a jejich optimální velikost (kombinace dvou různých typů katalyzátoru) umožňuje zachovat kompaktní velikost traktoru.
Motory Valtra s technologií SCR používají pouze čistý vzduch, který pomáhá prodloužit životnost motorů. Využití roztoku AdBlue se navíc vyplatí díky vyšší úspoře paliva. SCR je prakticky bezúdržbový systém, který nevyžaduje údržbu ani výměnu filtru pevných částic.
Modely Valtra EcoPower umožňují stisknutím tlačítka výběr ze dvou různých nastavení motoru.
Traktory Valtra EcoPower využívají plně robustnost a vysoký točivý moment motorů AGCO Power při nízkých otáčkách. Ve srovnání s běžnými motory se otáčky motoru snížily o 400 ot./min při zachování maximálního točivého momentu v daném rozsahu. Spotřeba paliva se tím sníží až o 10 %.
MODELY VALTRA ECOPOWER NABÍZEJÍ DVA TRAKTORY V JEDNOM.
Traktory Valtra EcoPower využívají plně robustnost a vysoký točivý moment motorů AGCO Power při nízkých otáčkách. Ve srovnání s běžnými motory se otáčky motoru snížily o 400 ot./min při zachování maximálního točivého momentu v daném rozsahu. Spotřeba paliva se tím sníží až o 10 %.
Výhody motorů s nízkými otáčkami:
Nízké volnoběžné otáčky znamenají nižší spotřebu paliva, menší opotřebení motoru a příjemnější zvuk motoru.
Velká inovace traktorů Valtra s funkcí volnoběžných otáček se stává standardem u modelů motorů se systémem vstřikování paliva common rail. Když řidič traktor zastaví a zabrzdí ruční brzdou, otáčky motoru automaticky poklesnou na 650 ot./min. U modelů s technologií SCR jsou volnoběžné otáčky flexibilní a nastavují se automaticky, pokud je po náročné jízdě vyžadováno chlazení katalyzátoru.
Spolehlivý 8,4l motor AWF AGCO Power je klíčem k produktivitě řady S. Tento motor využívá nejnovější technologie společnosti AGCO POWER ke splnění emisních předpisů Stage 4, normy Tier 4 final. Stejná technologie zároveň zajišťuje spolehlivost motoru bez nárůstu provozních nákladů. Technologie SCR společnosti AGCO POWER byla představena v sérii S již v roce 2008, jednalo se o první traktor na světě s touto technologií.
Robustní a spolehlivé motory série T s vysokým točivým momentem se systémem vstřikování paliva common rail. Volnoběžné otáčky motoru jsou jen 650 ot./min ve srovnání s přibližně 850 ot./min, které jsou obvyklé u srovnatelných motorů. Nižší volnoběžné otáčky motoru výrazně snižují spotřebu paliva a hluk motoru. Technologie SCR (selektivní katalytická redukce) zajišťuje, že jsou traktory řady T energeticky úsporné, ekologicky šetrné a odolné.
Motory se systémem vstřikování paliva common rail větších modelů série N se vyznačují přesným vícestupňovým vstřikováním paliva při vysokém tlaku (1600/1800 barů), což zaručuje vynikající účinnost a čisté spalování. Chladič a mezichladič jsou umístěny vedle sebe tak, aby byl umožněn přívod čistého vzduchu do motoru, což vede k čistším emisím a nižší spotřebě paliva. Technologie SCR (selektivní katalytická redukce) zajišťuje, že jsou traktory řady N energeticky extrémně úsporné, ekologicky šetrné a odolné.
3válcové motory AGCO Power 33CTA se systémem vstřikování common rail jsou srdcem modelů HiTech série A. Elektronický systém řízení motorů SisuTronic EEM3 umožňuje upravit časování vstřikování paliva až pětkrát v procesu spalování. 33CTA je tichý motor, který však nabízí vysoký výkon a dostatečný točivý moment. Motor splňuje emisní předpisy EU Stage 3A.