share

FINSKÉ Sissu

Valtra motory
od 75 do 425 koní

ACGO engine, heart of Valtra tractor

Srdcem vašeho traktoru Valtra je ten nejspolehlivější motor.

Motory AGCO Power, známé pro svou odolnost, účinnost a extrémně silný točivý moment, jsou zdrojem energie pro traktory Valtra již více než sedmdesát let.

Pokročilé vlastnosti motoru zajišťují, že traktory Valtra jsou spolehlivé a splňují nejnovější emisní normy při zachování vynikající spotřeby paliva a provozních nákladů.

CHARAKTERISTIKY MOTORU

Valtra texture

ČISTÝ VÝKON SE SELEKTIVNÍ KATALYTICKOU REDUKCÍ

Valtra byla prvním výrobcem, který zavedl systém SCR u zemědělských traktorů.

valtra-selective-catalytic-reduction_800x450.jpg

Systém selektivní katalytické redukce (SCR) společnosti Valtra je mimořádně účinný systém následného zpracování emisí. Roztok močoviny a vody se externě kombinuje s výfukovými plyny.

Díky eliminaci škodlivých emisí oxidů dusíku dodatečnou úpravou je spalování v motoru účinnější díky čtyřventilové technologii a vyšším vstřikovacím tlakům. Účinné spalování znamená také lepší spotřebu paliva ve srovnání s předchozími motory. Technologie SCR používaná společností Valtra využívá kombinaci dieselového oxidačního katalyzátoru (DOC), filtru pevných částic (DPF) a selektivní katalytické redukce (SCR).

Pečlivé rozmístění součástí a jejich optimální velikost (kombinace dvou různých typů katalyzátorů) umožňují zachovat kompaktní rozměry traktoru.

Motory SCR společnosti Valtra používají pouze čistý vzduch, což přispívá k prodloužení životnosti motoru. Kromě toho se používání AdBlue vyplatí díky vyšší účinnosti paliva.

valtra-low-rev-engines_800x450.jpg

EcoPower - FILOSOFIE NÍZKÝCH OTÁČEK

Společnost Valtra je průkopníkem koncepce traktorů EcoPower. Traktory Valtra využívají robustnost a vysoký točivý moment motorů AGCO Power, které pracují při nízkých otáčkách. Dnes je tato filozofie nízkých otáček nadále základním rysem našich traktorů 6. generace. V porovnání se standardními motory byly otáčky motoru sníženy až o 400 otáček za minutu při zachování maximálního točivého momentu v tomto rozsahu. To snižuje spotřebu paliva až o 10 %.

Valtra N Series EcoPower snow plowing

VÝHODY MOTORŮ S NÍZKÝMI OTÁČKAMI

  • Jmenovité otáčky 1800 ot/min.
  • Maximální točivý moment při 1100/1200 ot/min.
  • Velmi vysoký točivý moment již při 1000 ot/min.
  • Široký rozsah konstantního točivého momentu
  • Nízká spotřeba paliva, přibližně o 10 % nižší než při standardním režimu motoru
  • Nízké emise - šetrné k životnímu prostředí
  • Méně vibrací
  • Nízké otáčky pístu: delší životnost motoru
Valtra S Series low idle engine

NÍZKÝ VOLNOBĚH

Nízké volnoběžné otáčky znamenají bezpečnost, nižší spotřebu paliva, menší opotřebení motoru a příjemnější zvuk motoru.

Funkce nízkých volnoběžných otáček je skvělou inovací společnosti Valtra a je součástí standardní výbavy. Když řidič zastaví traktor a zatáhne ruční brzdu, otáčky motoru automaticky klesnou na pouhých 650 / 700 ot/min.

MODELY MOTORŮ

valtra-agco-power-33md-engine_800x450.png

AGCO POWER 33 MBTN-D5 - tříválec

Tříválcový motor AGCO Power MBTN-D5 o objemu 3,3 litru má maximální výkon 95 koní a točivý moment až 355 Nm.

Motor je díky elektronicky regulovanému turbodmychadlu citlivější v nízkých otáčkách. Funkce superstart automaticky zvyšuje otáčky motoru při nastartování, aby byl zajištěn plynulý a snadný rozjezd před zatížením.  Díky malým rozměrům kompaktního motoru se kapota zužuje, abyste měli dobrý výhled ve směru jízdy vpřed.  Jednotka následného zpracování výfukových plynů stage V je umístěna pod kabinou pro optimální výhled. Kompletní balíček zahrnuje DOC (diesel oxidační katalyzátor), DPF (filtr sazí) a SCR(selektivní katalytická redukce) využívající vstřikování AdBlue, a protože nedochází k recirkulaci výfukových plynů (EGR ventilu), motor pracuje chladněji a čistěji, což snižuje servisní náklady.

VÍCE O SÉRII A
Valtra engine AGCO power 44AWI and 49AWI for N series

AGCO POWER 44 MBTN-D5 - čtyřválec

Čtyřválcový motor AGCO Power 44 MBTN-D5 o objemu 4,4 litru má maximální výkon 145 koní a točivý moment až 560 Nm.

Motor je díky elektronicky regulovanému turbodmychadlu citlivější v nízkých otáčkách. Funkce superstart automaticky zvyšuje otáčky motoru při nastartování, aby byl zajištěn plynulý a snadný rozjezd před zatížením.  Díky malým rozměrům kompaktního motoru se kapota zužuje, abyste měli dobrý výhled ve směru jízdy vpřed.  Jednotka následného zpracování výfukových plynů stage V je umístěna pod kabinou pro optimální výhled. Kompletní balíček zahrnuje DOC (diesel oxidační katalyzátor), DPF (filtr sazí) a SCR(selektivní katalytická redukce) využívající vstřikování AdBlue, a protože nedochází k recirkulaci výfukových plynů (EGR ventilu), motor pracuje chladněji a čistěji, což snižuje servisní náklady.

K dispozici pro:
Valtra série A
Valtra série G

VÍCE O SÉRII G
valtra-agco-power-49hd-engine_800x450.png

AGCO POWER 49 LFTN-D6

Motor AGCO Power 49 LFTN-D5 o objemu 4,9 litru má ideální zdvihový objem vzhledem ke svému výkonu a je tak jedním z nejúspornějších motorů na trhu.

Pracujte kdekoli s vynikajícím ovládáním, které pracuje při okolních teplotách od -30 C do + 45 C. Nedochází k recirkulaci výfukových plynů (EGR), motor pracuje chladněji a čistěji a díky hydraulickému nastavení vůle jsou servisní náklady nízké.

VÍCE O SÉRII N
Q-series-AGCO-Power-6-cylinder-engine-800x450.png

AGCO Power 66 LFTN-D5
AGCO Power 74 LFTN-D5

Šestiválcové motory AGCO Power 66 LFTN-D5 o objemu 6,6 litru a AGCO Power 74 LFTN-D5 o objemu 7,4 litru mají ideální zdvihový objem pro svůj výkon a patří tak k nejúspornějším motorům na trhu.

Pracujte kdekoli s vynikajícím ovládáním, které pracuje při okolních teplotách od -30 C do + 45 C. Nedochází k recirkulaci výfukových plynů (EGR), motor pracuje chladněji a čistěji a díky hydraulickému nastavení vůle jsou servisní náklady nízké.

Available for:
Valtra série T
Valtra série Q

VÍCE O SÉRII T
valtra-s-series-8.4-l-agco-power-engine_800x450.png

AGCO Power 84 LXTN

Šestiválcový motor AGCO Power 84 LXTN o objemu 8,4 litru má dlouhý zdvih pro konzistentní výkon a dlouhou životnost. Přímočaré jednostupňové přeplňování turbodmychadlem a absence recirkulace výfukových plynů (EGR) snižuje potřebu chlazení, což zvyšuje účinnost paliva.  Hydraulické nastavení vůle znamená nízké servisní náklady.

VÍCE O SÉRII S

Cookie Notice

We use cookies to improve and customise our sites and services. This includes cookies from third party social media websites, which may track your use of our website. If you continue without changing your settings, we'll assume that you are happy to receive all cookies on our website. You can change your cookie settings at any time. Learn more

Got It