Motory AGCO Power, známé pro svou odolnost, účinnost a extrémně silný točivý moment, jsou zdrojem energie pro traktory Valtra již více než sedmdesát let.
Pokročilé vlastnosti motoru zajišťují, že traktory Valtra jsou spolehlivé a splňují nejnovější emisní normy při zachování vynikající spotřeby paliva a provozních nákladů.
Valtra byla prvním výrobcem, který zavedl systém SCR u zemědělských traktorů.
Systém selektivní katalytické redukce (SCR) společnosti Valtra je mimořádně účinný systém následného zpracování emisí. Roztok močoviny a vody se externě kombinuje s výfukovými plyny.
Díky eliminaci škodlivých emisí oxidů dusíku dodatečnou úpravou je spalování v motoru účinnější díky čtyřventilové technologii a vyšším vstřikovacím tlakům. Účinné spalování znamená také lepší spotřebu paliva ve srovnání s předchozími motory. Technologie SCR používaná společností Valtra využívá kombinaci dieselového oxidačního katalyzátoru (DOC), filtru pevných částic (DPF) a selektivní katalytické redukce (SCR).
Pečlivé rozmístění součástí a jejich optimální velikost (kombinace dvou různých typů katalyzátorů) umožňují zachovat kompaktní rozměry traktoru.
Motory SCR společnosti Valtra používají pouze čistý vzduch, což přispívá k prodloužení životnosti motoru. Kromě toho se používání AdBlue vyplatí díky vyšší účinnosti paliva.
Společnost Valtra je průkopníkem koncepce traktorů EcoPower. Traktory Valtra využívají robustnost a vysoký točivý moment motorů AGCO Power, které pracují při nízkých otáčkách. Dnes je tato filozofie nízkých otáček nadále základním rysem našich traktorů 6. generace. V porovnání se standardními motory byly otáčky motoru sníženy až o 400 otáček za minutu při zachování maximálního točivého momentu v tomto rozsahu. To snižuje spotřebu paliva až o 10 %.
Nízké volnoběžné otáčky znamenají bezpečnost, nižší spotřebu paliva, menší opotřebení motoru a příjemnější zvuk motoru.
Funkce nízkých volnoběžných otáček je skvělou inovací společnosti Valtra a je součástí standardní výbavy. Když řidič zastaví traktor a zatáhne ruční brzdu, otáčky motoru automaticky klesnou na pouhých 650 / 700 ot/min.
Tříválcový motor AGCO Power MBTN-D5 o objemu 3,3 litru má maximální výkon 95 koní a točivý moment až 355 Nm.
Motor je díky elektronicky regulovanému turbodmychadlu citlivější v nízkých otáčkách. Funkce superstart automaticky zvyšuje otáčky motoru při nastartování, aby byl zajištěn plynulý a snadný rozjezd před zatížením. Díky malým rozměrům kompaktního motoru se kapota zužuje, abyste měli dobrý výhled ve směru jízdy vpřed. Jednotka následného zpracování výfukových plynů stage V je umístěna pod kabinou pro optimální výhled. Kompletní balíček zahrnuje DOC (diesel oxidační katalyzátor), DPF (filtr sazí) a SCR(selektivní katalytická redukce) využívající vstřikování AdBlue, a protože nedochází k recirkulaci výfukových plynů (EGR ventilu), motor pracuje chladněji a čistěji, což snižuje servisní náklady.
Čtyřválcový motor AGCO Power 44 MBTN-D5 o objemu 4,4 litru má maximální výkon 145 koní a točivý moment až 560 Nm.
Motor je díky elektronicky regulovanému turbodmychadlu citlivější v nízkých otáčkách. Funkce superstart automaticky zvyšuje otáčky motoru při nastartování, aby byl zajištěn plynulý a snadný rozjezd před zatížením. Díky malým rozměrům kompaktního motoru se kapota zužuje, abyste měli dobrý výhled ve směru jízdy vpřed. Jednotka následného zpracování výfukových plynů stage V je umístěna pod kabinou pro optimální výhled. Kompletní balíček zahrnuje DOC (diesel oxidační katalyzátor), DPF (filtr sazí) a SCR(selektivní katalytická redukce) využívající vstřikování AdBlue, a protože nedochází k recirkulaci výfukových plynů (EGR ventilu), motor pracuje chladněji a čistěji, což snižuje servisní náklady.
K dispozici pro:
Valtra série A
Valtra série G
Motor AGCO Power 49 LFTN-D5 o objemu 4,9 litru má ideální zdvihový objem vzhledem ke svému výkonu a je tak jedním z nejúspornějších motorů na trhu.
Pracujte kdekoli s vynikajícím ovládáním, které pracuje při okolních teplotách od -30 C do + 45 C. Nedochází k recirkulaci výfukových plynů (EGR), motor pracuje chladněji a čistěji a díky hydraulickému nastavení vůle jsou servisní náklady nízké.
Šestiválcové motory AGCO Power 66 LFTN-D5 o objemu 6,6 litru a AGCO Power 74 LFTN-D5 o objemu 7,4 litru mají ideální zdvihový objem pro svůj výkon a patří tak k nejúspornějším motorům na trhu.
Pracujte kdekoli s vynikajícím ovládáním, které pracuje při okolních teplotách od -30 C do + 45 C. Nedochází k recirkulaci výfukových plynů (EGR), motor pracuje chladněji a čistěji a díky hydraulickému nastavení vůle jsou servisní náklady nízké.
Available for:
Valtra série T
Valtra série Q
Šestiválcový motor AGCO Power 84 LXTN o objemu 8,4 litru má dlouhý zdvih pro konzistentní výkon a dlouhou životnost. Přímočaré jednostupňové přeplňování turbodmychadlem a absence recirkulace výfukových plynů (EGR) snižuje potřebu chlazení, což zvyšuje účinnost paliva. Hydraulické nastavení vůle znamená nízké servisní náklady.